Chiang-Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sander en Christa Palma vd Hoek - WaarBenJij.nu Chiang-Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sander en Christa Palma vd Hoek - WaarBenJij.nu

Chiang-Mai

Door: Sander en Christa

Blijf op de hoogte en volg Sander en Christa

17 April 2012 | Thailand, Chiang Mai

Na aankomst in Bangkok zijn we direct vertrokken naar Chiang-Mai met de trein. Daar waren we ongeveer een week. Hier hebben we ook het thai new year (Songkran festival)gevierd. Iedereen gooit dan met water over elkaar heen.
Dit was ongeveer 3 dagen lang.

We zijn naar een grote tempel (Doi Suthep)geweest en hebben bevolking bezocht.
S'middags naar de Tiger farm geweest. Leek ons heel spannend, gelukkig waren de beestjes meer grote huiskatten, want we gingen met 4 beheerders in de kooi! Heel gaaf om zo dichtbij een machtig beest te zijn.

Maandag 16 april vaarden we op een bamboo vlot door de jungle. Vervolgens een olifanten show en een trip op zo'n groot beest. Nog even in een ossenkar gezeten en de Longneks bezocht.

Woensdag 18 april vliegen we naar het zuiden. Op naar wat eilandjes.

• 18 April 2012 - 07:39

LInda & Ivo:

Hoi newly weds!!

Prachtige foto's zeg!
    Leuk om te zien dat jullie zoveel plezier hebben.
    Geniet van 't zuiden.

Liefs Linda & Ivo

• 18 April 2012 - 09:56

Tine Palma-de Vries:

Jullie zijn nog maar een week weg, en av veel mooie dingen beleefd, ik zie jullie genieten. Knap hoor,zo dicht bij die tijgers. Fijn dat jullie ons laten delen met de belevenissen. have fun,liefs mem

• 18 April 2012 - 14:43

Henk De Vries:

Whauw ! wat een indrukwekkende reis zeg. Nu weten jullie het ook wel fraai te plannen hoor, mede dankzij de ervaring in Autralië ? Stuur a.u.b. meer van dit soort prachtige foto's en neem ze vooral mee. Veel plezier verder en warm je maar goed op. Hier is het koud. Brrrr.