Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sander en Christa Palma vd Hoek - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sander en Christa Palma vd Hoek - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Sander en Christa

Blijf op de hoogte en volg Sander en Christa

09 Mei 2012 | Thailand, Bangkok

De Full Moon Party op Koh Pangang was super! Goeie sfeer, verschillende muziek stylen en af en toe een paradijsvogel. Top!
Vanaf het eiland Koh Pangang zijn we met een catamaran vertrokken naar Chumpon. Vanaf daar met een touringcar naar Bangkok. We zijn naar hetzelfde hotel gegaan als 4 jaar terug. Leuk om er weer te zijn. Deze keer naar de Floating Market geweest. Was echt top. Erg gelachen om de chauffeur van de longtail boat. S'middags nog naar een optreden geweest van traditionele dans, vechtkunsten en dansende olifanten. Vandaag nog even shoppen en dan naar huis. We vonden het een geweldige huwelijksreis!
Ook is het weer fijn om naar ons eigen nusje te gaan. Familie weer te zien en onze beestjes weer te knuffelen.

Gaan we dan nagenieten van onze huwelijksdag en reis.
Bedankt iedereen voor de reacties.

Liefs, Sander en Christa Palma ;)