Koh Tao en Koh Pangang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sander en Christa Palma vd Hoek - WaarBenJij.nu Koh Tao en Koh Pangang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sander en Christa Palma vd Hoek - WaarBenJij.nu

Koh Tao en Koh Pangang

Door: Sander en Christa

Blijf op de hoogte en volg Sander en Christa

05 Mei 2012 | Thailand, Bangkok

Op Koh Tao zijn we wezen duiken en snorkelen. Echt fantastisch onder water! Verder doen we het lekker rustig aan hier. Genieten van het heerlijke eten en drinken bij een mooie setting.

Vrijdag zijn we vetrokken naar Koh Pangang. Daar zitten we in een resort bij, wat de thai vertellen, het mooiste strand van het eiland. S'avond verlichten de restaurants en resorts die in de baai zijn te vinden. Vanavond gaan we naar de Full Moon Party! Heel benieuwd hoe dat gaat worden.

Dan blijven we nog een nacht hier en vertrekken dan langzaam naar Bangkok.

Nog even genieten van het leven hier....

• 05 Mei 2012 - 09:29

Henk De Vries En Fam:

wat weer prachtige beelden zeg ! Super en wat een mooi uitzicht. Zo te zien is het genieten daar. Bij jullie al eerder volle maan (Feest) dan hier. Tot gauw weer ziens in Frl.

• 05 Mei 2012 - 10:13

Mem, Franeker:

Fijn dat jullie zo genieten van de honeymoon reis ook straks van de full moon party hoop ik.Wat zijn jullie lekker bruin. De aantrekkingskracht voor katten blijft ook daar,door te gaan. Mooi al die foto's.Geniet verder en groetjes en tot kiekes.

• 05 Mei 2012 - 10:48

Edwin:

Hey,luitjes fijn om te horen dat jullie het zo naar het zin hebben,SUPER,!
    Veel plezier nog even de laatste paar dagen!(full moon party eyyye!)

Tot snel maar weer groetjes edwin palma.

• 05 Mei 2012 - 11:08

Marjolijn:

GEWELDIG! Wat een mooie foto's ook, geniet ervan!

Liefs uit het regenachtige Eindhoven

• 05 Mei 2012 - 12:30

Linda & Ivo:

Oh, wat ziet dat er zalig relaxed en zonnig uit! Lekke genieten nog eventjes. Liefs van us

• 07 Mei 2012 - 07:52

Hien En Anne:

Hoi Sander en Christa,

De foto's van jullie reis zijn erg mooi. Veel plezier en geniet ervan.

Groeten van ons,

• 07 Mei 2012 - 17:19

DJ:

Ziet er goed uit!
    Lekker weertje! (nemen jullie die even mee met de terugreis a.u.b!)
    Heel veel plezier!

Groetjes DJ